czwartek, 9 września 2010

30 Day Movie Challenge #9

Day 9
A movie with the best soundtrack

"Donnie Darko". Bardzo dobre kompozycje Michaela Andrewsa i do tego kapitalnie dobrane kawałki. Właśnie to drugie spowodowało, że wybrałem tak, a nie inaczej. Nie jest to może najczęściej słuchany przeze mnie soundtrack, ale z pewnością uwielbiam do niego wracać. Zamiast trailera fragment filmu. Miałem dać "Mad World", ale to byłoby zbyt banalne. Także Tears fo Fears i ich "Head Over Heels" - użyty do fajnej sceny "oprowadzenia widza" po szkole. Widać sporą część obsady. Na koniec kilka minut z rudą Drew Barrymore.

4 komentarze:

  1. moja ulubiona piosenka z tego soundtracku

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór. Uwielbiam ten film, tak samo jak jego soundtrack. A "Head Over Heels" tak samo jak "Mad world" są wizytówkami tego filmu. Zawsze gdy je słyszę, od razu myślę o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Iron :) I też tak mam, że jak słyszę te dwie piosenki to myślę o DD.

    OdpowiedzUsuń