środa, 29 września 2010

30 Day Movie Challenge #29

Day 29
A movie from your childhood

Dla każdego kto cierpiał na początku lat 90tych, tak jak ja, na dinomanię, ten tytuł jest bardziej niż oczywisty. "Park Jurajski" Stevena Spielberga przyczynił się, że mój pokój zaroił się od setek rysunków, dziesiątek zabawek, czasopism i książek o dinozaurach. Jeżeli miałbym określić temat przewodni mojego dzieciństwa to były nim właśnie dinozaury. Olbrzymi komplet gumowych gadów, który dostałem na pierwszej gwiazdce w górach, dinozaur, którego zgubiłem (a następnego dnia znalazłem) na plaży podczas pierwszego wyjazdu nad morze, świecący w ciemności szkielet, którego nigdy nie udało mi się złożyć w całości, bo ominąłem numer z najważniejszą dla mnie czaszką T-Rexa. Sporo tego było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz