poniedziałek, 27 września 2010

30 Day Movie Challenge #27

Day 27
A movie that you wish you had seen in theaters

"Gwiezdne Wojny: Część III - Zemsta Sithów" - jedyne Gwiezdne Wojny, których nie widziałem w kinie i żałuję. Jest kilkadziesiąt filmów, które lubię zdecydowanie bardziej i które zasługiwałyby również dużo bardziej na taki seans, ale zawsze jak myślę sobie o sadze to czuję, że w tym wypadku głupio postąpiłem, że nie wydałem kasy na bilet. Na pięciu być w kinie i odpuścić sobie ostatnią... no tak dziwnie po prostu.

3 komentarze:

  1. Ja w ogóle olałem całą nową trylogię i jest mi z tego powodu cholernie głupio. Zresztą odnowioną wersję starej też w większości olałem. Tylko na "Nowej nadziei" wtedy byłem. cieszę się, że jakimś cudem za dzieciaka się na "Powrót Jedi" załapałem, ale nowej trylogii nie mogę sobie darować. Już nie o same filmy nawet chodzi, ale ta otoczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobimy jak wejdą za parę lat w 3D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko 2 lata wam zostały.
    http://gwiezdne-wojny.pl/news.php?12451,gwiezdne-wojny-w-3d-premiera-mrocznego-widma-3d-juz-w-2012.html
    ja tam sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń