poniedziałek, 20 września 2010

30 Day Movie Challenge #20

Day 20
Favorite movie from your favorite actor/actress

Jak do tej pory to chyba najtrudniejszy dla mnie punkt. Nie mam ani najbardziej ulubionego aktora, ani najbardziej ulubionej aktorki. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jest sporo takich, których lubię, ze trzy zaczynam lubić nawet bardzo. Ale zaraz! Jest jeden aktor, którego uważam za cholernie utalentowanego i na dodatek lubię go praktycznie w każdej jego roli. Co więcej, widziałem prawie wszystkie filmy z jego udziałem. Więc załóżmy, że to ten ulubiony. To Leonardo DiCaprio, a mój ulubiony film z jego udziałem to kapitalny remake autorstwa Martina Scorsese - "Infiltracja". Oj tak. "Infiltracja" z każdym seansem w moich oczach zyskuje. Zabijcie mnie, ale uważam, że jest lepsza od pierwowzoru, chociaż potrzebowałem trzech seansów aby do tego dojść. A DiCaprio, chociaż to z pewnością nie jest jego najlepsza rola, to i tak nie ma się gościu czego wstydzić. Widać jak jego postacią targają emocje, czuć tą niewdzięczną sytuację w jego drżącym głosie, gestach, mimice. Poza tym ten film ma jedne z najlepszych tekstów jakie można było usłyszeć w filmie, nie będącym filmem Kevina Smitha, ostatnimi laty.

3 komentarze:

  1. A szkoda! Zresztą twój dicaprio nawet nie umie śpiewać, a kurt tak.
    http://www.youtube.com/watch?v=kZIhQgdQlQM&feature=related

    OdpowiedzUsuń