czwartek, 12 stycznia 2012

Ukulele w Atlantic City

Akurat rozpoczęcie moich poszukiwań ukulele zbiegło się w czasie z nadrabianiem całego drugiego sezonu "Zakazanego imperium" (tak na marginesie, ten sezon wydał mi się lepszy niż pierwszy, chyba spora zasługa tego, że oglądałem całość właśnie hurtowo). Ukulele z ósmego epizodu "Two Boats and a Lifeguard" było pierwszym które wypatrzyłem. Scena dzieje się podczas imprezy artystów w domku na plaży, na którą poszła żona Jimmy'ego z poznaną wcześniej pisarką. Jeden z gości gra właśnie na małej gitarce jakąś nieznaną mi melodię.



Zaraz po tym przypomniałem sobie o jeszcze jednej scenie, tyle że nie byłem pewien jaki instrument tam występował. Poszukiwania okazały się owocne. W szóstym odcinku pierwszego sezonu "Family Limitation" możemy oglądać wieczorne spotkanie Nucky'ego z Haugiem. Panowie piją szampana, jedzą ostrygi, a towarzysząca im dziewczyna, ubrana w same podwiązki, umila im czas grając "Japanese Sandman". Na gryfie ma prawdopodobnie naklejkę tańczącej kobiety, niestety nie widać tego na tym zdjęciu. Poniżej możecie wysłuchać tej piosenki właśnie w wersji ukulele.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz