czwartek, 30 grudnia 2010

K-pok Podcast

Przegapiłem moment kiedy godai wystartował ze swoim nowym podcastem pewnie dlatego, że B180 słuchałem i czytałem (na wyrywki) przez czytnik RSS, a motywowe niedziele omijam. Więc teraz nadrabiam. Od 3 miesięcy można słuchać K-pok, w którym godai gada o komiksach, Batmanie, a w styczniu będzie gadać też o Star Wars. Przesłuchałem 4 odcinki na wyrywki i śmiało mogę napisać, że ma we mnie wiernego słuchacza. Czemu? Po pierwsze gada mądrze. Po drugie gada fajnie, a tematycznie też bardzo mi podchodzi. Długości odcinków są rozsądne. Fajno!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny głos i do tego ogromna wiedza. Problem w tym, że nie lubię zbytnio słuchać o rzeczach, których nie znam. Zwykle gdy trafię na podcast o komiksie/książce/filmie, którego nie znam to staram się potem przeczytać/obejrzeć i jeszcze raz słucham podcastu :-) Wczoraj przesłuchałem jeden odcinek (ten co mi podesłałeś). Bardzo dobry jakościowo i tematycznie - dużo o tym jakie przemiany przechodził Batman przez te dziesięciolecia, a mniej o konkretnych tytułach. Do tego dobra długość. Nie sądzę jednak bym się wciągnął w słuchanie B180. Ostatnio chciałem sięgnąć po jakieś aktualne serie Batmana, ale jak zobaczyłem ile tego wychodzi to spasowałem:-) Styczniowe K-POK jednak na pewno posłucham.

    OdpowiedzUsuń