wtorek, 31 sierpnia 2010

Dzień blogowania

Blog Day 2008

W zeszłym roku nie mogłem umieścić posta z pięcioma rekomendacjami, bo akurat tego dnia byłem w miejscu, gdzie zasięg to w porywach maksymalnie jedna kreska. Zresztą i tak nie mam Internetu w komórce. Dzisiaj mamy Dzień Bloga, także zgodnie z instrukcją...

  • Blog Gozno - jeden z najciekawszych blogów popkulturalnych. Czytam go w zasadzie od samego początku z taką samą przyjemnością. Trochę częstotliwość ukazywania się notek się ostatnimi czasy zmniejszyła, ale ja to odbieram jako ogólną tendencję całego blogowego podwórka. A czemu Gonzo jest taki fajny, że go wymieniam jako pierwszego? Ano dlatego że oprócz lekkiego pióra i charakterystycznego języka, którym się posługuje, to ma bardzo ciekawe, momentami intrygujące spojrzenie na dany temat. Potrafi wskazać rzecz, które normalnie są dla mnie niezauważalne albo nieistotne do czasu aż ich mi nie wskaże.
  • Kolorowe Zeszyty - jeden z najciekawszych i najczęściej aktualizowanych serwisów komiksowych, a że jest prowadzony w formie bloga tym fajniej. Po pierwsze, co tydzień masa informacji. Po drugie, redaktorom się chce. Po trzecie wygląda zajebiście. Po czwarte, od strony merytorycznej jest jeszcze bardziej zajebiście. I po piąte... jest kolorowy!
  • Fast Food Eaters - w moim domu sporo się używa gotowych półproduktów, rzadziej mrożonek. Także co i rusz trafiałem na jakiś wpis, który nakierowywał mnie w odpowiednią stronę w hipermarkecie. Albo w stronę półki z opisanym produktem, ale wręcz przeciwnie. Blog Radara jest takim miejscem, gdzie myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Miłośnicy mrożonek, pizzy, słodycz, do niedawna również piwosze. Jedyne czego mi tam brakuje to jakieś recenzje kanapek z McDonalda czy KFC. Ogólnie jestem mało wybrednym i zorientowanym konsumentem, a FFE nauczyło mnie zwracać uwagę na pewne szczegóły. No i wyróżnia się bardzo tematycznie w gąszczu moich subskrypcji. Wśród masy blogów kulturalnych i literackich nagle mamy jakiegoś o fast foodach.
  • Super Punch - blog o designerstwie i szeroko pojętej sztuce. Od rysunków, fanowskich plakatów i obrazów, poprzez graffiti, rzeźby, ciekawe aranżacje wnętrz, na filmach i animacja kończąc. Codzienna dawka ładnych i ciekawych rzeczy, które łechcą moje geekowe wnętrze. Do tego masa odnośników, więc jeżeli klikasz bez opamiętania jest to idealne miejsce dla ciebie! Jako, że Struan dodaje codziennie kilka postów jest to również i najczęściej przeze mnie odwiedzany blog. Jeżeli jesteś gadżeciarzem albo po prostu lubisz obcować z interesującymi przedmiotami to miejsce musisz poznać!
  • 3city Explorers - jak sama nazwa wskazuje blog o Trójmieście, więc po kiego ktoś z centralnej miałby go czytać? Pomijając fakt, że Moniqee i Mike są moimi przyjaciółmi, to ich noty potrafią mnie nastroić na poszukiwanie i próbowanie nowych rzeczy. Może niekoniecznie kawy, w której oboje się lubują, ale wyprawy do restauracji i próbowanie nowych rzeczy już uskuteczniamy. No i opisy miejsc, które odwiedzili ozdabiają ładnymi zdjęciami. Poza tym ich blog to przykład jednego z najładniejszych miejsc jakie odwiedzam. Także jeżeli ktoś kto czyta mojego bloga, a jest z Gdańska lub okolic, koniecznie musi zasubskrybować to miejsce. Jeżeli nie jest, to też powinien! Bo warto szukać przytulnych i ciekawych miejsc w swojej okolicy, a 3city Explorers bardzo do tego nastrajają.

1 komentarz: