poniedziałek, 1 października 2007

Podcast o Batmanie

Jeszcze kilka godzin temu nie wiedziałem co to podcast. Teraz już wiem. Podcast to forma internetowej publikacji dźwiękowej, najczęściej w postaci regularnych odcinków, z zastosowaniem technologii RSS do plików dźwiękowych. Z Motywu drogi, strony kmh (współtwórcy Ke?), którą od jakiegoś czasu odwiedzam i czytam regularnie, i która w pewien sposób stoi za powstaniem flcl trafiłem na podcast o Batmanie. B180 prowadzi Godai. Muszę przyznać, że forma w jakiej prezentuje swoje opinie na temat albumów przypadła mi bardzo do gustu. Przez te trzy minuty mówi naprawdę ciekawie, a że Batman to moja ulubiona komiksowa postać to słucham z podwójną przyjemnością.

Ps. Zła sesja się skończyła, mam nadzieję że teraz trochę więcej czasu będzie na czytanie, oglądanie i pisanie.

1 komentarz:

  1. Ja Batmana nie lubię. Z założenia omijam komiksy, które w nazwie mają słowo batman (nie licząc crossów z Alienami i Predatorami).

    OdpowiedzUsuń