środa, 3 września 2008

Daft Bodies

Przeszło rok temu Kamila dała mi do posłuchania "Discovery" Daft Punka i bardzo szybko płytkę polubiłem. Jakoś nie przepadam za elektroniką, ale w tym przypadku nie było mowy o niechęci. Kawałki wpadły mi bardzo szybko w ucho, a w połączeniu z wizualizacjami Winampa wypadały wręcz bombowo. Z pewnością duża zasługa w tym tego, że słuchaliśmy płyty razem przy różnych okazjach, ale zdarzało się jednak, że odpaliłem ją sobie samemu, siedząc wieczorem przed monitorem.
W poniedziałek trafilem na Tubie na filmik gdzie dwie dziewczyny w pudełkach na głowie tańczą zajebisty układ do kawałka "Harder, Better, Faster, Stronger" - jednego z moich ulubionych z płyty. Wymiękłem, odpalam sobie co jakiś czas, no i muszę się podzielić, mimo iż pewnie wszyscy poza mną znają to już od dawna.


6 komentarzy:

  1. sprawdź to - nie tak wdzięczne jak dziewczyny ale też wymaga zręczności ;) http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw

    OdpowiedzUsuń
  2. HA! właśnie po przeczytaniu i zlukaniu miałem to linkować. Dziewczynom rispekt za choreografię (średnią ale jednak), ale o czytelności napisów przy tych ruchach to momentami mowy nie ma. a palce rządzą. No i Interstella 7777 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ci dziś rzec właśnie... że po 9. obejrzymy sobie interstelle. mam niewiarygodną ochotę sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. na te rączki również trafiłem, ale co ja będę wrzucał jakieś palce na bloga ;)

    a Interstellę bardzo chętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo że palce < ciało, ale to co tamte palce (zakładam że damskie :) wyrabiały, przebija po trzykroć to co obie te laski na raz robiły z całymi swymi ciałami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to gdzieś nawet oryginalną kasetę Discovery mam :)

    OdpowiedzUsuń