czwartek, 7 lutego 2008

Wytężanie mięśnia muzycznego

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami, w odległej Ameryce, portal, z którego można ściągać muzykę - Virgin Digital stworzył fantastyczny quiz. Na obrazku, w zgrabnym kolażu, ukryto nazwy 70 wykonawców muzyki popularnej (pop, rock, rap, metal). Quiz zdobył natychmiastową popularność. W sumie się nie dziwię.


Pewnie większość już dawno to rozwiązała i zapomniała. Ja wyhaczyłem to dopiero dzisiaj. Oddawałem się mojej ulubionej rozrywce, czyli zwykłemu klikaniu w kolejne linki, taka odskocznia od nauki, która potrafi zająć pół dnia. Jako, że nie jestem specjalnie umuzykalnioną osobą i w mojej wiedzy z muzyki rozrywkowej są braki, to mam olbrzymie problemy z rozszyfrowaniem wszystkich zagadek. Na pierwszy rzut oka zobaczyłem dwa goryle (Gorillaz), białego zombie (White Zombie) i królową (Queen). Zostało jeszcze 67. Ja łącznie znalazłem z 25. Niektóre przypadkowo, nad innymi ostro główkowałem, a przy innch dostałem podpowiedź, bądź gotową odpowiedź od Kamilki, z którą to rozwiązuję. Powodzenia.

Zaraz przypomniała mi się halloweenowa zabawa od M&M's.

Pod linkiem rozwiązanie.

1 komentarz: