poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Lord Mandus atakuje!

Jako, że flcl nadal nie dorobiło się linkowni, gdzie mógłbym dodawać adresy blogów znajomych, to postanowiłem tym krótkim wpisem podzielić się nowiną o pojawieniu się Mando w blogosferze. A kim jest Mando?

Jest ojcem serwisu StephenKing.pl, zapalonym kolekcjonerem książek, komiksów, filmów i gadżetów z Kingiem związanych, miłośnikiem brzmień disco, horrorów, "Z Archiwum X", "Przystanku Alaska" i jednym z najzabawniejszych ludzi jakich znam. Jeżeli wierzyć jego słowom to w zeszłym roku rozbudziłem w nim, swoim wpisem o starej trylogii, ukrytą miłość do Gwiezdnych Wojen. Zaowocowało to nie tylko rosnącą w niezłym tempie kolekcją powieści i komiksów ze świata Star Wars, ale przede wszystkim gwiezdnowojennym blogiem, który powstał przedwczoraj, gdzie będzie przelewał swoje luźne przemyślenia po lekturze (i jak podejrzewam również po seansach wszelakich).

Także, wszystkich naszych wspólnych znajomych, jak i osoby które go nie znają, wysyłam na blog Lorda Mandusa, a jemu życzę wytrwałości i chęci w blogowaniu. So Say We All!

8 komentarzy:

  1. O tym Disco za dużo nie wspominaj bo kolejną ukrytą miłość rozbudzisz:-) Ja już ani na festiwale nie jeżdże ani zbytnio nie słucham. W zasadzie to przeszedłem na kolejny etap fanostwa chyba, któremu jeszcze nie wymyśliłem opisu ani nazwy:D

    A za reklamę i ciekawą charakterystykę dziękuję:-)

    SO SAY WE ALL!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy blog znajomego, na który nigdy nie będę wchodzić. Nie znoszę Star Wars.
    Ale nick zajebisty.

    crusia

    OdpowiedzUsuń
  3. a to będzie tylko o star wars czy o innych rozrywkach też? a co do tego disco to chodzi o disco disco czy disco polo? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "So Say We All!" to tak jakby nie ta bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem. ale to zawołanie przejął bydgoski fanclub SW, że Mando jeździ na ich spotkania to postanowiłem tak napisać. poza tym mam nadzieję sam to przejąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Crusia: nick zajebisty, bo ja jestem zajebisty:-)

    guruu: chodzi o DP. I z założenia będzie tylko o SW. Aczkolwiek myślę też relacje z konwentów wrzucać czyli można powiedzieć, że sporo o chlaniu też będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I w sumie planowałem to jednak trochę inaczej robić. Nie myślałem pisać takich normalnych recek tylko jakoś bardziej na luzie, ale kurde chyba nie umiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! gratuluję bydgoskim fanom zdolności twórczych... niech jeszcze przejmą vulkański gest powitalny i będzie full serwis :)

    OdpowiedzUsuń